Skip to content

Anna Adamolo

Dall’Onda Anomala nasce Anna Adamolo

  • Mi presento
  • Scarica i materiali
  • Essere Anna Adamolo
  • Il libro
  • Rassegna stampa

FUSE Magazine: Promiscuous Infrastructures ou La lutte pour l’invention de possibles

Posted on June 14, 2013 - December 14, 2022 by annaadamolo

FUSE Magazine: Promiscuous Infrastructures ou La lutte pour l’invention de possibles

This fall, Artivistic’s collaboration with Skol continues as they guest-edit the upcoming issue of FUSE Magazine. To produce the special issue, FUSE editor Gina Badger worked on site at Skol for the month of October 2012 with members of Artivistic. This bilingual issue will extend Artivistic’s animation of Promiscuous Infrastructures to engage with the current social uprising in Québec against neoliberal austerity politics and debt. In this issue, both material culture and analysis of the movement will be interwoven, and Artivistic will aim to give value to the aesthetics of the strike rather than presuppose that only artists and overt artistic actions within the strike merit our aesthetic attention.

Posted in Rassegna Stampa

Post navigation

Ferrara – notte bianca dell’ ONDA – MERCOLEDI’ 6 MAGGIO
Tactics & Practice #3: Networked Disruption
sono anna adamolo - voci e racconti dall’onda
il libro

DALL'ONDA ANOMALA NASCE ANNA ADAMOLO.

Anna Adamolo è la pluralità del movimento contro la riforma Gelmini, è il rifiuto a giocare con il futuro come se fossimo a una partita di Monopoli, è il grido di un no e la fermezza di tanti sì.

Anna Adamolo è un immaginario non domato e non normalizzato, è la volontà di tenere aperto il molteplice e il possibile contro l’arroganza di un pensiero contabile, è il rifiuto di sanare le difficoltà dell’oggi con le miserie di domani.

ANNA ADAMOLO È “NOI LA CRISI NON LA PAGHIAMO”.

Anna Adamolo sono le studentesse e gli studenti, le precarie e i precari, le maestre e i maestri, le insegnanti e gli insegnanti, le bambine e i bambini, le mamme e i papà che in questi mesi hanno portato nelle piazze d’Italia una protesta mai vista contro i truffatori del presente e del futuro.
Proudly powered by WordPress | Theme: micro, developed by DevriX.